Tisk na USB tiskarnu (HP DeskJet)

Martin Bodlak bodlak na email.cz
Středa Prosinec 19 13:01:40 CET 2001

Hello!

Chci si koupit tiskarnu (coz nepochybne vsichni clenove konfery jiz davno vedi :-)) Vypada to, ze skoncim u nejakeho HP DeskJetu - ve hre jsou 845C a 920C.

No a mam obavy z tisku pres USB. Nejsem zadny linuxovy guru, takze nemam predstavu, jestli to pujde a jestli to pujde lehce...
Nerad bych musel prekladat jadra a delat podobne vjecy.

Mam RedHat 7.2, jedu jenom pres RPM, nic neprekladam sam. Muzete mi naznacit, jestli tam ta podpora je (pro USB), pripadne jak a kde zjistim, co se pro uspesny tisk pres USB musi udelat? Budu vdecen za vsechny konkretni a pouzitelne navrhy - nemusi to byt uplne detailni, na neco jsem snad schopen prijit i sam... :-)

Takze: RedHat 7.2, tisk pres USB, podpora pro HP DeskJet 845C/920C.
Diky moc a prosim, aspon jednu odpoved...

Martin Bodlak
(Ona ta 920C ma i paralel... Ale zase je drazsi.)

---
Počítačové překvapení pod Váš stromeček: http://www.gcsystem.cz/darecek
a k tomu knižní hit roku: http://www.stansemilionarem.com/vanoce