Compaq Armada 110 & Linux

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Prosinec 19 15:12:45 CET 2001

On Mon, Dec 17, 2001 at 08:07:51AM +0100, Oldrich Sapak wrote:
>      Mivam stejny problem s notebookem Acer (RH 7.2, Xfree 4.1).
> Kdyz tento stav nastane, nezavisi na window mgr. , v radkovem prostredi
> je mys pod gpm dobra, ale Xsy jsou i po restartu chybne. Zatim mi
> pomohl az reboot. Trochu jsem zkousel hledat na webu, ale vypadalo to,
> ze si dosud nikdo nestezoval, tesi mne vsak, ze nejsem jediny.
  Nejste jedini ;-)
  Toto je obecny problem Xek (me to dela pouze 4.1.0) a dokonce se to chova
i deterministicky. Pri mysi pres gpm -R msc a Xkama nastavena na repeater,
nejakou (ted si nepamatuji uz presne ty akce) akci typu xmms-1.2.5 (desny
bastl oproti 1.2.4), a lyx se typicky mys takhle zblaznila.
  Nicmene je to pouze dalsi z mnoha problemu, ktery me na X-4 stve.
  S tim rebootem, me pomahalo shodit Xka, smazat jejich blbosti v /tmp
a hlavne restart gpm.

>                                    O. Sapak
S pozdravem,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz