Pouze FTP pristup

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Prosinec 19 14:44:33 CET 2001

Jiri Barta wrote:

> Dobrý den,
>
> rád bych vytvořil účty několika uživatelům (majitelům www serverů) a
> nevím jak ...
>
> Podmínky:
> 	pouze FTP přístup
> 	jejich root je v adresaři s www serverem, tj. nikam jinam se
> 		nedostanou
> 	nějak to šifrovat
>
> Já jsem to řešil takhle:
> 	jako shell jsem jsem jim dal /bin/false a tím se nemohou přihlásit
> 	telnetem ani ssh, jejich $HOME je na root jejich www serveru, ale
> [...]

Zdravim. Mozna by to slo pres SCP (tedy ssh). Pak ovsem budou uzivatele
potrebovat pristup ke shellu (bin/bash). Pokud jim zajistite nejakeho
vhodneho klienta (neco na zpusob secpanel), pak by to mozna bylo
prijatelne. Ale je to jen napad, nic vic. Kazdopadne tim vyresite sifrovani.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz