OT: DNS M$ W2k a BIND-long

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Čtvrtek Prosinec 20 09:25:17 CET 2001

Situace: pracovni stanice Windows 2k, domenovy kontroller W2k server, mail,
proxy, DNS, firewall atd Linuxy.
Mam tento problem:
1.na spravu serveru w2k pomoci mmc potrebuji mit na klientovi jako jeden z
DNS serveru DNS W2k serveru, jinak nemuzu do active dir apod.
 (kdyz ne reknete nekdo jak)
2.Prestoze m$ server je jako DNS server az posledni, obcas se na klientovi
W2k stane, ze nefunguji DNS dotazy a pomuze vyndani m$ ze seznamu DNS
serveru, pak ho tam zase lze vratit.
tady on proste nekdy - nevim co to zpusobuje se zepta nejdriv m$ DNS, ktery
nic nevi o venkovnim svete, jen o sve domene.
3. Zjistil jsem ke svemu zdeseni, ze m$-m$ se na DNS nedotazuje přes 53, ale
přes NETBIOS, alespon v dumpu je videt jen netbios (koneckoncu co se divim,
kdyz se v DNS m$ nastavuje zabezpeceni pres acl).

Predem se onlouvam za OT, ale predem bych se zeptal tech, kteri by mne
chteli odkazat na m$ konferenci:
-jaka je uroven m$ konferenci (recnicka otazka)
-kolik z jejich ucastniku vi neco o linuxu a bindu

S pozdravem

Martin Reiser