Kompilace kernelu pro sparc na masine i386

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 20 09:50:30 CET 2001

Dobry den,

instaloval jsem linux na starickem sparc-u (IPC) a potreboval bych tam
prelozit kernel. Jenze te masine to trva vic jak 12 hodin. Tak
jsem ji chtel ulehcit a prelozit to u me. Jenze u me rve
assembler, ze nezna registry g5 a g7 (zcela pochopitelne).
Nezkousel jste nekdo tuto vec provest? Co bych si mel
nainstalovat za pakaz? (Mam debian, ale zkusim najit...) Nebo
jake upravy udelat v Makefile (ARCH = sparc uz tam
pochopitelne mam)?

A jeste mam jeden dotaz: rad bych na tom sparc-u rozchodil
konzoli na seriovem portu (je to vt420-tka, ale umi emulovat od
vt52, pres vt100...). Jak jsem se dival do .configure, tak by
tato volba mela byt standardne zapnuta, volbu PROM console mam
zvolenou taky, ale rozjede se mi framebuffer, coz nechci. Da se
tohle nejak vynutit? V PROM je vse nastaveno na terminal,
terminal mi zpocatku funguje, ale jen do chvile, kdy se nahodi
jadro a kdy se obvykle objevuje tucnak ve framebufferu...
Tedka me napada: co kdybych nezakompiloval zadnou framebufferovou
kartu? Bude to fungovat? (Vyzkouset to muzu az za dalsich cca 12
hodin... ;-)))

Dekuji za rady...

Zdravi
Honza Marek