TTF fonty v KDE (bylo Re: Mys v Xech) - vyreseno

Lubor Kolar lubork na porcus.cz
Čtvrtek Prosinec 20 11:49:31 CET 2001

> Ja jsem to uz vyresil, diky vsem za radu. Co jsem ale nevyresil, je
> nasledujici:
> Dle navodu na http://dforce.sh.cvut.cz/~seli/cz/konqy_fonts/ jsem si
> nainstaloval TTF fonty do Xek. Pracoval jsem jako root. Vsechno se povedlo,
> fonty byly pekne a fungovalo i ~c.  Nastavil jsem proto pres KControl, aby
> se vsude, kde to jde, pouzivala Tahoma a Courier New. Vsechno OK.
> Pote jsem se prihlasil jako muj bezny pracovni ucet (tzn. jiz ne root). Po
> nabehnuti KDE jsem udelal to same - tzn. nastavil fonty v KControlu.
> Vsechno behalo dobre.
> [...]

Pro ty, co by to mohlo zajimat - uplne stejne jako MDK8.1 se mi choval RH7.2
s KDE 2.2.2, vyresil jsem to tak, ze jsem prestal pouzivat xfs a zapnul jsem
pres Load "freetype" podporu TTF fontu primo v Xech. Take jsem v
antialiasovem souboru (uz nevim, jak se jmenuje, je to v /etc/X11) zmenil
helveticu na tahomu a od te doby vsechno funguje tak, jak ma.

--
LK