mailovy client Exchange pro Gnome.

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Prosinec 20 12:02:24 CET 2001

On Thu, 20 Dec 2001, Ludvik Miroslav wrote:

> Zdravim,

> na http://www.ximian.com jsem nasel clanek, ze vyvijeji a zacatkem
> pristiho roku by mel byt hotovy mailovy client pro Gnome nativne
> spolupracujici s Exchange 2000. Problem je v tom, ze za to chteji 30
> resp. 50 USD -((. Nevite nekdo o podobnem projektu, ktery by byl
> zdarma? Reseni typu wine nebo vmware + outlook 98 me nezajima.

No vzhledem k tomu, ze cena Exchange zacina na 50.000 nepocitaje v to
klientske licence mi cena $30 za licenci pro klienta na Linux, kterych tam
zrejme ani moc nebude neprijde jako to, co by firmu zruinovalo.

To, ze ten klient je za prachy je presne ze stejneho duvodu, tj. kdyz uz
si poridite za tezky prachy Exchange, tak proc nechcete zaplatit smesnou
castku za klienta?!
To je ale uvazovani, se kterym jsem uz setkal, za M$ reseni plati bez
mrknuti oka a za dalsi programy byt stejne dobre a funkcni nechce nikdo
dat ani korunu...

R.V.