mailovy client Exchange pro Gnome.

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Čtvrtek Prosinec 20 14:39:44 CET 2001

U XImeanu sice chteji 30-50USD, ale ne za produkt, ktery si muzete stahnout,
ale za podporu. Sice se tyto udaje tykaji Evolutionu/desktopu, ale pro Vami
zminovany produkt (i kdyz nevim co konkretne mate na mysli) to bude zrejme
podobne.

Druha vec - za produkt typu Evolutionu se mi zminovane castky nezdaji prilis
vysoke, zejmena pro firmy.

Chaloupka

--
Jiri Chaloupka