Problem s smbmountem

David Michal david.michal na czechwireless.cz
Čtvrtek Prosinec 20 19:04:05 CET 2001

Zdravim,
zkuste

mount -t smbfs -o username=user,password=neco //server_nt/c$
/mnt/tady_to_bude

David

-----Original Message-----
From: Pavel Lisy [mailto:pali na tmapy.cz]
Sent: 20. prosince 2001 18:20
To: linux
Subject: Problem s smbmountem

Dobry den,

narazil jsem v RH 7.2 na problém, se kterým jsem se předtim nesetkal.
Nejsem schopen namountovat disky z windows NT4 a výše.

ale mount hází chybu a ani nejsem schopen přijít nato jakou:
smbmount //prog-26/D /mnt/video username=name
Password:
12181: session setup failed: ERRDOS - ERRnoaccess (Access denied.)
SMB connection failed

Myslím že je problém s kryptováním hesel ale nevím, jak to tímto směrem
(linux->win) ovládat.

Setkal jste se s tím někdo, nevíte co s tím? Mořil jsem se s tím už
poměrně dlouho a stále nevím, jak na to.

Pavel