Chyba v po prekladu php s imapem

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Prosinec 20 18:33:47 CET 2001

Predem predesilam, ze jsem v teto oblasti uplne netknuty.

Pokousim se na RH 7.2 (ale stejne to myslim nefungovalo v RH 6.2)
prelozit PHP 4.0.6 s co nejvice (dynamickymi) moduly, ale nektere po
úspěšném překladu nefungují. Jedním z nich je imap, prekladan je přímo
do php a hází to následující chybu, při startu apache

Cannot load /opt/apache/libexec/libphp4.so into server:
/opt/apache/libexec/libphp4.so: undefined symbol: krb5_defkeyname

Co to znamená, chybí php nějaké .so knihovny, nebo se musí přidat ještě
něco při překladu?

Může te mě případně nasměrovat na nějaký tutorial o této problematice,
rady typu "vystudovat matfyz programátora..." jsou pro mě poněkud
nepraktické, i když by to určitě pomohlo :-)

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o., http://www.tmapy.cz