X 4.1.0 prestane fungovat klavesnica a mys

Čtvrtek Prosinec 20 21:43:15 CET 2001

Pouzivam debian (woody), na notebooku. X-y su 4.1.0-9.

V poslednom case sa mi casto stava, ze X-y kompletne padnu, ale s tym,
ze obraz zostane zobrazeny, klavesnica nereaguje a mys sa nehybe.

Ked sa prihlasim na NB cez siet tak zistim, ze kompletne cela session
X-ov, isla k zemi a zostal len povodny bash z ktoreho som daval startx.
Ked chcem NB rozchodit, tak musim pouzit cez siet shutdown (NB sa da
pouzivat, ale len cez siet). Stava sa mi to aj niekolko krat za den, len
som nevypozoroval ziadne suvislosti so spustenymi programami.

Viete mi povedat, kde by som mal zacat hladat chybu? Ta ista
konfiguracia programov mi na stolnom pocitaci funguje uplne bez
problemov.

NB:             Compaq Armada V300
kernel:         2.4.16
Window manager: WindowMaker

kompilacie jadra prebiehali uplne bez problemov. Nepredpiokladam HW
problem, i ked ho nevylucujem.

Vdaka.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...