Chyba v po prekladu php s imapem

Pátek Prosinec 21 11:28:01 CET 2001

Pavel Lisy napsal:
> Predem predesilam, ze jsem v teto oblasti uplne netknuty.
>
> Pokousim se na RH 7.2 (ale stejne to myslim nefungovalo v RH 6.2)
> prelozit PHP 4.0.6 s co nejvice (dynamickymi) moduly, ale nektere po
> úspěšném překladu nefungují. Jedním z nich je imap, prekladan je přímo
> do php a hází to následující chybu, při startu apache
>
> Cannot load /opt/apache/libexec/libphp4.so into server:
> /opt/apache/libexec/libphp4.so: undefined symbol: krb5_defkeyname

tohle je myslim nejaky RH FAQ. Vzdy odpovidali nainstalovanik nejakych
kerberos knihoven (ale netusim, jak se to jmenuje). duvod bude IMHO v tom, ze
je nejak blbe prelozena IMAP knihovna s Kerberem, ale nejak nenatahuje tuto
zavislost

> rady typu "vystudovat matfyz programátora..." jsou pro mě poněkud

to taky neni spatne, ale i matika staci :-)

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<Manoj> trust Eray to add a moment of amusement to any day