Sysklogd na Debianu - nefunguje remote logging

Kozelsky Martin Martin.Kozelsky na gtsgroup.cz
Pátek Prosinec 21 10:44:12 CET 2001

Zdravim

Mam problem se spustenim logovani ze vzdalenych hostu. Provozuji distribuci
Debian 2.2, spustil jsem sysklogd (verze baliku 1.3-33.1) s parametrem -r, v
/etc/services mam platny zaznam syslog 514/udp, pres paketovy filter projdou
dane UDP pakety, presto se tyto hlaseni neloguji. V /etc/syslog.conf mam
zaznam local7.* /var/log/cisco.log, zkousel jsem cpat vsechny logy do
jednoho souboru, nepomohlo. Kdyz jsem lokalne zadal logger -p local7.info
test, tak se mi to zapsalo. Mam jadro 2.2.20, zkousel jsem prelozit jadro s
ruznymi volbami, ale vysledek je porad stejny. Debugging mi toho moc nerekl.

Netusite, kde je zrada?

--
Martin Kozelsky
mailto:martin.kozelsky na gtsgroup.cz