BFU: Stazeni mailu z POP3 a rozdeleni do mailboxu

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pátek Prosinec 21 15:27:31 CET 2001

On Fri, 21 Dec 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Ano, bud primo fetchmailem nebo ve spolupraci s procmailem.

> 	Myslim, ze dokumentace k fetchmailu, pripadne procmailu je naprosto
> vycerpavajici...

Jeste bych dodal, ze manualove stranky k procmailu jsou v cestine, coz
bude pro zacatencika dost dulezite.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..