transgaming - winex ???

Miroslav Zelený miroslav.zeleny na worldonline.cz
Pátek Prosinec 21 21:37:04 CET 2001

slysel jsem o mandrake linux game edition s hrou sims. byl tam odkaz na transgaming, kde byl seznam her ktere jdou pomoci nejakeho winex (zrejme emulator) zprovoznit pod linuxem. Z tech stranek jsem moc nepochopil vo co go (nejsou moc prehledny a taky moc anglicky neumim). co to presne je? je to open? kde seto da sehnat atd (prip. za kolik). jestli o tom nekdo vite neco blizsiho, please, napiste mi o tom. thank
pozn: pod linuxem mi chybi 2 veci - internet a obcas i nejaka gamesa (ted hlavne commandos2, ktery by pod tim mel chodit taky) ktomu, abych se moh zbavit woken. prvni problem bude brzi vyresen, protoze si koupim (az bodou money) jinej modem, kterej jde zprovoznit pod linuxem.

predem za odpovedi dekuje anti bill gates - miroslav zeleny