transgaming - winex ???

Sobota Prosinec 22 00:42:37 CET 2001

On Fri, Dec 21, 2001 at 09:37:04PM +0100, Miroslav Zelený wrote:
> slysel jsem o mandrake linux game edition s hrou sims. byl tam odkaz na
> transgaming, kde byl seznam her ktere jdou pomoci nejakeho winex (zrejme
> emulator) zprovoznit pod linuxem. Z tech stranek jsem moc nepochopil vo co
> go (nejsou moc prehledny a taky moc anglicky neumim). co to presne je? je to
> open? kde seto da sehnat atd (prip. za kolik). jestli o tom nekdo vite neco
> blizsiho, please, napiste mi o tom.
WineX je modifikovany wine (hmm nazvime to fork wine-u) prisposobeny na hry.
Kedze wine je GPL, WineX musi byt GPL tiez, ale je k tomu nejaky nefree
dodatok bez ktoreho nejake hry nejdu, pokial som to dobre pochopil je to
akoze nejaky crack na iso imidze.

Celkovo je to chvalyhodny ciel, ale zatial som si vystacil s cistym wine-om.

> thank pozn: pod linuxem mi chybi 2 veci - internet a obcas i nejaka gamesa
> (ted hlavne commandos2, ktery by pod tim mel chodit taky) ktomu, abych se
> moh zbavit woken. prvni problem bude brzi vyresen, protoze si koupim (az
> bodou money) jinej modem, kterej jde zprovoznit pod linuxem.
S wine-om mam dost dobre skusenosti (diablo, starcraft, sin, ...), ale treba
sa s tym pohrat :-)

> predem za odpovedi dekuje anti bill gates - miroslav zeleny
yup

Bye,

       The product Microsoft sells isn't the software; it's comfort.
         The product that Linux vendors usually sell is freedom.