IRC server (aky?) - RH6.2 - len vnutorna siet

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Pátek Prosinec 21 22:30:07 CET 2001

Zdravim,

  na tohle jsou určeny tzv. boti. Jsou to v podstatě klienti, kteří mají v
sobě zabudované nové příkazy (obvykle se volají přes !) a drží kanál.
  Ukázkově to je na našem kanálu #cvut (síť ircnet), kde jsou boti FDBot,
FSVBot a myslím že ještě PenguinCZ. A když se někdo ze šéfů kanálu rozhodne,
že ho budou spravovat, stačí zadat !op a hned se stanou správcem (jsou tam i
specialitky pro uživatele, např. nastavování topicu kanálu nebo hlídání
uživatelů).
  Myslím, že to zajišťuje eggdrop, což je jeden z nejznámějších botů. Určitě
ho najdete na freshmeat.net.

S pozdravy
  Pavel
,+---[ Dne čtvrtek 20. prosinec 2001 20:27 Miroslav Lednicky napsal(a) ]---+'

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-
-> no!future consulting:   http://www.nofuture.cz