IRC server (aky?) - RH6.2 - len vnutorna siet

Pondělí Prosinec 31 11:51:28 CET 2001

Robert Madaj <ml.linux.cz na istrobanka.sk> wrote:
-> hm, ja by som do internej siete potreboval
-> nejaky advanced server, su este nejake ine
-> alternativy?

-> konkretne neviem, ako docielit, aby operator IRC
-> bol "nedotknutelny" :-) aby mohol pridelit prava
-> operatora kanalu komukolvek aj ked on sam nie je
-> operator kanala a pod.

toto najskor patchnutim servera. siete ako undernet a dalnet tusim maju
nieco take ako irc bohov ale tusim je to robene tiez cez irc serevices.
takze extra proces prinajmensom... hladaj ircu. alebo www.undernet.org
pripadne ake maju stranky dotycne siete...

 Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines.