beginer: e-mail notifikace pri dosazeni pozadovane hodnoty v dbf souboru

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Pondělí Prosinec 24 14:58:49 CET 2001

dbview mi také zkracoval hodnoty v polích, a tak jsem našel a
nainstaloval novější dbview (dbview-1.0.3-4) a bylo po problému.

Pokud skriptík bude mít nekonečnou smyčku + sleep na vyčkání před
opakováním kontroly, může si nastavovat nějakou svou proměnnou, podle
které pozná, že již příslušnou změnu stavu hlásil...

Slávek.