OT petice za svobodu projevu

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Úterý Prosinec 25 23:21:39 CET 2001

> netahejte do problemu svobody projevu nacismus (neb s
> fasismem meli nemci malo spolecneho). Pokud jste se

Pokud se petice stavi za clena teto neofasisticke organizace, je
spojovani ZCELA NAMISTE

> Co kdyz nekdo rekne: "krast software je v poradku a ja to
> schvaluji". Zavrete ho ? Pritom je to uplne ten samy

Pokud nekdo bude rikat, ze krast sw je v poradku, nebude se mi to libit,
ale s vyvrazdovanim lidi to (krome zmineneho paragrafu) ma spolecneho
jen malo. Domnivam se ze organy cinne v trestnim rizeni v tomto pripade
znaji spravnou miru.

> zalezi jen na uhlu pohledu, nebyl to nahodou akt
> osvobozeneckeho boje ??

To ma byt vtip?

--

S pozdravem