OT petice za svobodu projevu

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Úterý Prosinec 25 23:38:04 CET 2001

Dne út 25. prosinec 2001 23:21 Jiri Chaloupka napsal(a):

> Pokud se petice stavi za clena teto neofasisticke
> organizace, je spojovani ZCELA NAMISTE

kdyby to NEBYL clen neofasisticke organizace, byla by ta
petice v poradku? Lze vydelovat z aplikace zakladnich prav
a svobod nektereho, trebas i nehodneho, clena spolecnosti?
Co kdyz pristim na rade budu ja, nebo Vy?

> Pokud nekdo bude rikat, ze krast sw je v poradku, nebude
> se mi to libit, ale s vyvrazdovanim lidi to (krome
> zmineneho paragrafu) ma spolecneho jen malo. Domnivam se
> ze organy cinne v trestnim rizeni v tomto pripade znaji
> spravnou miru.

mozna se mi to jen zda, ale nejde prave o ten paragraf,
ktery je evidentne v rozporu s pravni normou sily ustavniho
zakona ?
Patrne opakuji slova, ktera byste nasel i v BL, ale slova o
pravni sile "Listiny z. p. a s." v tomto smysl jsem si
vyslechl kdysi i na prednaskach na me alma mater, tehdy
jsem skepticky reagoval slovy, ze kazdy zakon je jen car
papiru, ktery lze ignorovat pokud jste dostatecne mocny. V
mladicke nerozvaznosti jsem zpusobil silnou psychickou ujmu
vyucujicimu, A NECHCI abych mel pravdu !

> To ma byt vtip?

spise pokus o provokaci, nebot si mohu rikat, co chci
ackoli to vubec nemusi byt vtipne a konformni ...

A k zamysleni by to nebylo? Jak hodnotit akce UCK mirici
proti suverenim statum? Z jakeho pohledu jsme na to
nazirali? Jako analytik musim hledet na libovolny problem z
vice uhlu ...  Kdo tam je ten hodny a kdo tam je ten zly,
kdo je bily a kdo je cerny? Prilis mnoho otazek, ktere lze
utisit treba heroinem importovanym pres Balkan (ze by UCK
mela zbrane koupene za sber papiru ...)

					Z.P.

P.S. - nezda se, ze byste se mnou souhlasil a ani ja s Vami
nesouhlasim, ale budu do posledniho dechu bojovat za to,
abyste mel pravo na svuj nazor a mohl ho svobodne vyjadrit.

P.P.S. - P.S. je parafrazi, ktera vsak zachovava myslenku
originalniho projevu autora. Kdo to byl ???

P.P.P.S - zbytek v flames na linux.cz nebo jak se ta nova
konfera ma jmenovat.
					zp