vmware a pripojeni pres modem

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Prosinec 25 23:59:27 CET 2001

> Vidim jedine problem v Linuxu, ktery mozna nepusti pakety z vmware dale do
> internetu, ale forwarding mam zaply. Mam Mandrake 8.1 a nejak nemuzu
> pochopit, jak tam funguje firewall, jsem zvykly na ipchains ze starsich
> redhatu, nevite nekdo, zda ve standardnim mandraku je nejaky blok, ktery
by
> mohl zpusobovat nemoznost pripojeni do internetu z vmware pres hostitelsky
> linux?

Ne, standardni mandrake 8.1 zadny takovy blok nema. Mate system
nakonfigurovan tak, ze pokud _libovolna_ aplikace chce pristup na internet,
tak system vytoci a pripoji? Pokud vam to nefunguje z ostatnich aplikaci
(treba ssh nebo ftp nekam "ven") nebude to fungovat ani z vmware. A naopak.
Vmware je prosta aplikace a nepoziva zadnych specilanich prav.

Zdenek Mazanec