Editor Emacs a LaTex

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Středa Prosinec 26 04:22:48 CET 2001

On Sun, Dec 16, 2001 at 08:01:35PM +0100, ja ... wrote:

> [...]

Skvela volba :-)

> ruznych

To je soubor, ktery byl v distribuci Emacsu pripravene jednim
z panu Kasprzaka ci Kankovskeho (ja se omlouvam, ale dosud si je pletu :-( ).
V nem je:

   (require 'tex-site)

Coz neni tak drasticky :-) --- ten require radek staci pridat misto
natahovani auctex-init do .emacs.
Prekvapuje mne, ze ackoliv se s timhle problemem
muselo setkat po instalaci 6.2 spousta lidi, nikde ani slovo po protestu :-)

AucTeX si stahnete jako RPM (je v powertools) nebo z http://sunsite.auc.dk/
(proti standartnimu LaTeX modu z Emacsu se to rozhodne vyplati).

Jinak v .emacs (nebo odkud Emacs inicializujete) je nastavena promenna
chovani AucTeXu velmi zretelne ovlivnujici (nastavte dle potreby).

> Latex
> jinem.

Jestli v tom budete psat diplomku, tak bude stejne prima mit i vystup v PDF, ne?
Navic pouzijete-li pdfLaTeX, mate k dispozici i jpg a spoustu dalsich vstupnich
formatu. Jak na GIMP tu nekdo uz psal, ze.

> obrazky

Je.

--
Vaclav Stepan