Debian 2.2 --- kde najit .deb balik pro OpenSSH 2.x

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Středa Prosinec 26 04:49:22 CET 2001

Dobre rano,

nainstaloval jsem Debian 2.2 (Stable) a ted koukam, kde bych
tak asi mohl sehnat OpenSSH.

Anzto jsem zatim mel tu cest pouze s RH a SuSE (vyjma dokonale
OpenBSD, ze ;-)), jsem v hlubokych rozpacich.

Na Debian.org jsem v sekci Packages nebyl sto najit
OpenSSH pro 2.2 --- pouze pro Unstable a Testing (tam mi pak nebudou
sedet Libc, ale necht).

Otazka tedy:

* Jsou nekde balicky s OpenSSH pro Debian 2.2?
  Jsem jenom truhlik, nebo Debian donedavna vubec SSH2 nemel?

* Jak je to s "stable" "unstable" etc? Jak nestabilni je "unstable"?
  (Je "testing" aspon tak stabilni jako nove distribuce RH?)

Diky

--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz