Debian 2.2 --- kde najit .deb balik pro OpenSSH 2.x

Michal Ka¹par mkaspar na it-media.cz
Středa Prosinec 26 08:42:50 CET 2001

On Wed, Dec 26, 2001 at 04:49:22AM +0100, Vaclav Stepan wrote:
> Dobre rano,
>
> nainstaloval jsem Debian 2.2 (Stable) a ted koukam, kde bych
> tak asi mohl sehnat OpenSSH.
>
> Anzto jsem zatim mel tu cest pouze s RH a SuSE (vyjma dokonale
> OpenBSD, ze ;-)), jsem v hlubokych rozpacich.
>
> Na Debian.org jsem v sekci Packages nebyl sto najit
> OpenSSH pro 2.2 --- pouze pro Unstable a Testing (tam mi pak nebudou
> sedet Libc, ale necht).
>
> Otazka tedy:
>
> * Jsou nekde balicky s OpenSSH pro Debian 2.2?
>   Jsem jenom truhlik, nebo Debian donedavna vubec SSH2 nemel?

Zkuste se podivat po Internetu. Nebo zkusit tu verzi z testing.

> * Jak je to s "stable" "unstable" etc? Jak nestabilni je "unstable"?
>   (Je "testing" aspon tak stabilni jako nove distribuce RH?)

Ja jsem presel na Debian nedavno z RH a pouzivam (na pracovni
stanici) prave testing a jsem zcela spokojen. Stabilita velmi dobra.
Jenom je pravda, ze updaty softwaru jsou ponekud castejsi. Kazdy den je
neco zmeneno, coz je ovsem pochopitelne. Takze na server bych to asi
jako verzi distribuce nevidel.

--
Michal KaĹĄpar