zpozdovani casu

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Středa Prosinec 26 23:33:18 CET 2001

On Tue, Dec 25, 2001 at 07:39:20PM +0100, Milan Svoboda wrote:
> Dobry den,
> porad se mi zpozduje cas. Pod windows mi cas bezi v
> poradku, bios je taky ok.
> Mam pocit ze to ma neco spolecneho s ukladanim casu pri
> opusteni linuxu. (mozna kecam)
> Mam rh7.2
> Muze me nekdo navest na oblast patrani?
> Milan Svoboda

Měl jsem nedávno podobnný problém. Dělala to IDE vypalovačka,
byly to i desítky minut denně. Pomohlo zapnutí DMA v kernelu,
od té doby OK.

Na synchronizaci času používám netdate, který mám
v /etc/ppp/ip-up. V závěsu mám hwclock --systohc
Denní odchylky loguji a jsou skutečně minimální.

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz