http proxy

Martin Šebela ms na moravia.net
Úterý Prosinec 25 19:46:48 CET 2001

Zdravim,

uz asi mesic bojuji s http proxynou (bez socks), kterou mame pro pristup k internetu (se serverem s proxynou nemohu nic delat).

Chtel bych rozchodit hlavne ICQ pod linuxem. V diskuznich skupinach se o toto tema vetsinou jen "otrou" a pak to stejne nevyresi. To je v
tom opravdu takovy problem? Pod winama mne to chodilo docela dobre. Ale chtel uz nadobro prejit na linux a tohle posledni vec, kterou
potrebuji.

Ja jsem zkousel tyto programy:
	Socks via http  (http://cqs.dyndns.org/socks/)
	Http tunnel (http://www.nocrew.org/software/httptunnel.html)

a oba se tvari na to, ze by to mely umet, ale ani jeden se mne nepodarilo rozbehat :-(
Mate s tim nekdo zkusenosti? Chodi nekomu icq pres "blbou" http proxy?

moc dekuji.

			S pozdravem
						Martin Sebela
--