Kernel pro server

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Pátek Prosinec 28 14:16:58 CET 2001

On Fri, Dec 28, 2001 at 10:30:21AM +0100, Liquid wrote:
> Zdravim!
>
> 1) Poradi mi nekdo jak mam skompilovat Kernel pro webovej server? Jaky
> moduly mam narvat primo do nej a jaky se vyplati mit jako modul?

Pokud mate velky rychly stroj a dost pameti, nema IMHO cenu si
s kernelem delat hlavu --- pripravite se tim treba o moznost
upgrade pres up2date etc.

Pokud mate maly stroj, muzete se v nastaveni zbavit podpory
pro zarizeni, ktera nemate --- treba SCSI, USB, paralelni port etc.
Cim mene budete mit modulu, tim rychlejsi bude u RH startup (kvuli
depmod -a), pokud udelate male monoliticke jadro, muzete usetrit
spoustu mista i pameti. (naopak tim, ze nechate distribucni jadro
se spoustou modulu usetrite ted spoustu sveho casu) :-).

> 2) Kdyz chci kompilovat Kernel musi byt na ceste /usr/src/linux/ ?

Ne. Muzete ho mit klidne jako uzivatel ve svem domovskem adresari.

--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz