Kernel pro server

Pondělí Prosinec 31 13:53:23 CET 2001

Liquid <liquid na liquid.cz> wrote:
-> 1) Poradi mi nekdo jak mam skompilovat Kernel pro webovej server? Jaky
-> moduly mam narvat primo do nej a jaky se vyplati mit jako modul?

Ja kompilujem priamo do kernelu podporu veci ktore sa vzdy vyuzivaju a ako
moduly veci ktore sa vyuzivaju obcas. JE de facto jedno ci ide o server
alebo klientsku stanicu.

Takze natvrdo: sietovka, disk, ext2

Moduly: seriove porty, paralelny port, zvukovka, vfat etc.

To co je nevyhnutne pre start kernelu (IDE, ext2...) MUSI byt priamo v
jadre. Ten zvysok byt nemusi.

Tiez je moznost z bezpecnostnych dovodov nepovolit moduly a vsetko, co bude
pocitac potrebovat, zakompilovat do kernelu. Takto vam nikto nevsunie modul
ktory by sa snazil zakryvat hack.

A tiez mozete do kernelu nezakompiloavt veci ktore nebudete potrebovat
inokedy ako pri sprave systemu (napr floppy, fat, iso9660, cdrom) a potom
budete na niektore veci potrebovat nabootovat s inym jadrom... alebo rovno z
diskety.

-> 2) Kdyz chci kompilovat Kernel musi byt na ceste /usr/src/linux/ ?

nie
 The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese.