Debian 2.2 --- kde najit .deb balik pro OpenSSH 2.x

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Pátek Prosinec 28 14:34:16 CET 2001

On Thu, Dec 27, 2001 at 08:53:45AM +0100, Ondrej Mach wrote:
> Na nejproblemovejsi je ta 7.0, ty druhy dva jsou na tom zhruba stejne.
> V testingu problemy nastavaji malokdy, a udrzovani metodou

To zni hezky :-) Musim rici, ze na mne bezproblemova a relativne rychla
instalace Debianu 2.2 na i486/33 SL s 12 MB RAM na 120 MB disk docela
udelala dojem (no, dselect uz tak pohodovej nebyl, ale necht...)

P.S.: Ale jeste ze je potato library compatible s RH 6.2 :-)
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz