Debian 2.2 --- kde najit .deb balik pro OpenSSH 2.x

Ondrej Mach omyl na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 27 08:53:45 CET 2001

> Dobry den,
> OpenSSH2 co ja vim v soucasne stabilni verzi (potato) neni. Chcete-li jej
> mate dve moznosti:
>   1) prelozit si ho sam
>   2) zkusit googlem najit jestli nekdo neudelal balik pro potato (mozna
>      nejlepe zkusit security updates ...)
> osobne bych preferoval moznost 1) nez balik od nejake "pozdezdrele"
> existence.

Jen doplnim, pokud budete prekladat budete potrebovat programy
dpkg-buildpackage a tak podobne...(viz www.debian.org a man :-) )

Co se tyce bezbolestneho prechodu, celkem to jde. Sam jsem to trikrat delal, a
az na opakujici se jednoduchy problem s cestinou OK.

Co se stability tyce. Mam tu tri servery RH7.0 RH7.1 a Debian 3.0 woody (testing)
Na nejproblemovejsi je ta 7.0, ty druhy dva jsou na tom zhruba stejne.
V testingu problemy nastavaji malokdy, a udrzovani metodou
		apt-get update
		apt-get dist-upgrade
je vetsinou naprosto bezbolestne...
					Omyl