Fw: Kernel pro server

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Pátek Prosinec 28 16:19:52 CET 2001

On Fri, Dec 28, 2001 at 01:45:24PM +0100, Liquid wrote:
> Takze doporucujete mi abych vetsinu potrebnych, ne-li veskery potrebny veci
> mel primo v jadre a nepouzival moduly?
>
> Liquid

Ne. Doporucuji vam nedelat si s tim hlavu a pouzit distribucni kernel,
ktery budete nasledne moci pomoci k tomu urcenych nastroju distribuce (apt-get,
up2date etc.) automaticky upgradovat, aniz byste musel rucne neco rekompilovat.

Pokud si s tim chcete hrat a jste si jist, co pouzijete a co ne,
doporucil bych vam udelat monoliticke jadro a vyhodit ze startovacich
skriptu depmod.

Ale myslim, ze to nestoji za tu namahu

Pekny den
--