Fw: Kernel pro server

Sobota Prosinec 29 18:17:09 CET 2001

On Fri, 28 Dec 2001, David Tok wrote:

> Myslim, ze na serveru se muze klidne vsechno narvat do jadra, pro spravu
> pameti je to lepsi, protoze jadro pak vyuziva jen jeden pametovy prostor,
> jinak ma kazdy modul svuj vlasni.

Vsechny jaderne moduly i samotne jadro pochopitelne bezi v temze pametovem
*prostoru*. Lisi se to jen tim, ze monoliticke jadro ma kod a staticka
data v jednom kuse, zatimco pro moduly se alokuji zvlastni useky (coz
muze vzhledem k zarovnavani na stranky vest k urcitemu plytvani).

Krome toho zvlaste u nekterych driveru je celkem dobre, kdyz jsou jako
moduly, protoze se pak daji v pripade potreby za chodu systemu vymenit
resp. znovu natahnout s jinymi parametry.