PCMCIA orinoco silver rozpoznana jako pametova karta

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Pátek Prosinec 28 23:32:55 CET 2001

Narazil jsem v konfeře na vaši zprávu (uznávám, že již docela staršího
data, ale delší dobu jsem neměl dostatek času na zpracování zpráv z
konfery, a tak se mi hromadily). Je pro vás ještě problém aktuální?

Na jednom notebooku (Dell i486) jsem řešil podobný problém: Pokud byl
notebook samostatně, PCMCIA síťovka (Xircom) fungovala správně. V
případě, že byl zasunut do doku s integrovanou síťovkou, hlásila se
PCMCIA síťovka jako neznámá paměťová karta. Při laborování jsem zjistil,
že při zasunutí do doku se card services umístily na jiné IO adresy, na
kterých se sice správně detekovaly, ale nefungovaly správně. Proto jsem
do /etc/pcmcia/ přidal dell.conf, ve kterém jsem neposlušné IO adresy
vyhradil jako nepoužitelné. Tím se card services posunuly na jiné IO, na
kterých již fungovaly spolehlivě.

Slávek.