Samba - problemy s browsingem

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Pátek Prosinec 28 00:24:52 CET 2001

Opět nevidím zprávu s definitivním řešení problému... Zkuste nejdříve
zkontrolovat vše, co jsem uvedl v předchozím příspěvku (nebudu to zde
zbytečně opakovat ;)

Jen doplním: pro kontrolu, zda vaše samba skutečně je "browse master"
(což vřele doporučuji), zkuste

1. nmblookup -M -
   ukáže seznam "browse masterů" ve vašem okolí
   (to mínus na konci není náhodou/překlep ;)

2. smbclient -L localhost -N
   ukáže: seznam sdílených zdrojů vaší samby
          seznam strojů, které coby "browse master" vidí/poskytuje (!!)
          seznam skupin/domén, které vidí

Pokud nebude uvedena jako "browse master", zvyšte "os level" například na
99. Pokud bude více "browse masterů", tipuji na některý z problémů
uvedených v mém předchozím příspěvku...

Pokud bude uvedena jako "browse master" a bude ukazovat seznam strojů,
které vidí, pak opět tipuji na některý z problémů uvedených v předchozím
příspěvku. Pokud bude uvedena jako "browser master" a nebude poskytovat
seznam strojů, pak budu hledat jinou příčinu...

Zatím,
Slávek.

(Po novém roce bych již měl mít zpracovaných všech více než 9700 zpráv,
které se mi nahromadily ve schránce z konfery během doby, kdy jsem neměl
dostatek času se jí věnovat, a snad budu reagovat promptněji ;)