Fw: Kernel pro server

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Sobota Prosinec 29 12:38:22 CET 2001

 L> hloupej, blbej debilni, ale ja to potrebuju polopate. :-) Jak teda
 L> postupovat. Mam nechat jadro tak jak bude nainstalovano z
 L> distribuce a
 L> potom ho updejtovat prez up2date, ci si udelat svoje a to pokazde
 L> namahave updejtovat na novejsi verze?

Budto verite update a nechate to na nem. Nebo chcete mi dokonalou
kontrolu a pak si jadro kompilujete sam, presne podle svych pozadavku.
Tak uz to v zivote chodi, ze vysledek odpovida vynalozene namaze.
Nechat distribucni jadro neni nic spatneho a v dnesni dobe, kdy je
pameti i vykonu dostatek, v tom nebude prilis velky rozdil. Ted uz se
spise jedna o to, zda to proste nechate na automatu, nebo chcete plnou
kontrolu.

 L> A druha cast veci co me trapi a nerozumim ji, jak s tema modulama?
 L> Rozmodulovat, nebo maximum potrebnych veci narvat do jadra?

To je zase obdobne. Kdyz to rozmodulujete muzete si kernel zkompilovat
se vsim co byste kdy mohl potrebovat. Treba tam ted mate IDE disk, ale
do budoucna uvazujete o SCSI, apod. Tim padem to ted pojede jen s tim,
co tam opravdu mate a az pridate novy hw, nemusite rekompilovat kernel,
staci jen zavest modul. Platite za to ovsem tim, ze je to zase o
malicko pomalejsi, nebo to zere trochu vice RAM. Samozrejme lze
zkompilovat i nemodularni kernel s podporou zarizeni, ktere zatim
nemate, ale to je plytvani, protoze pak se zavadi i to, co nemate.

Petr

... Pratele prichazeji a odchazeji, nepratel pribyva.