serial ports

Bareš Václav vaclav.bares na vera-chlumec.cz
Neděle Prosinec 30 13:55:14 CET 2001

Dobry den,
Narazil jsem na problem se seriovym portem. Pouzivam RH 7.1. Pokusil jsem se
nainstalovat Powerchute plus pro UPSku APC 1500. Instalacni program probehne
a kdyz se pokousi verifikovat komunikaci UPS se seriovym portem
(/dev/ttyS1), oznami ze komunikace neni mozna. Stejne tak se mi na tomto
portu (ani na ttyS0) nepodarilo detekovat modem. Nedari se mi najit jadro
problemu. Muzete me prosim trochu popostrcit spravnym smerem? Jak overit ,
popr. nastavit ser. port aby fungoval spravne?

Dekuji Bares