Linuxova konsole a LCD

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Únor 1 09:12:38 CET 2001

jsvec na sitel.cz wrote:
 : Dobry den,
 : chtel bych do firmy koupit stolni LCD display, ale jelikoz na masine, ke
 : ktere by byl pripojen pobezi wokna i Linux, zajimalo by me, jak vyresit
 : zobrazeni Linuxove konsole na LCD. Problem je v tom, ze display ma
 : rozliseni 1024x768 a cokoliv mensiho musi interpolovat a vypada to
 : strasne (zkousel jsem DOS a byla to hruza).
 : Tak me napadlo, jestli by nebylo reseni rozjet konsoli pres framebuffer
 : v 1024x768 a pouzit nejaky vetsi font. Nemate s tim nekdo zkusenost ?
 : Diky

no ja som dost dlho pouzival framebuffer, ale IMHO sa velkost fontu neda
menit.... a 1024x768 je akurat tak na spodnej hranici pouzitelnosti, ked
ma niekto velmi dobry zrak a za nejaku dobu ho nechce mat dobry :-)
(800x600 je akurat na 17'' monitor)
mozno by siel pouzit nejaky framebuffer terminal (bogl-term alebo niektore
z japonskych jfbterm apod....)

alebo skusit zapnut videomod (v textovom mode) s rozlisenim 512x384, to by
ta interpolacia mohla vyzerat aj celkom dobre

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |