Linuxova konsole a LCD

eurik euro na hq.alert.sk
Čtvrtek Únor 1 12:33:17 CET 2001

On Thu, Feb 01, 2001 at 08:12:38AM +0000, Radovan Garabik wrote:
e> jsvec na sitel.cz wrote:
e>  : Dobry den,
e>  : chtel bych do firmy koupit stolni LCD display, ale jelikoz na masine, ke
e>  : ktere by byl pripojen pobezi wokna i Linux, zajimalo by me, jak vyresit
e>  : zobrazeni Linuxove konsole na LCD. Problem je v tom, ze display ma
e>  : rozliseni 1024x768 a cokoliv mensiho musi interpolovat a vypada to
e>  : strasne (zkousel jsem DOS a byla to hruza).
e>  : Tak me napadlo, jestli by nebylo reseni rozjet konsoli pres framebuffer
e>  : v 1024x768 a pouzit nejaky vetsi font. Nemate s tim nekdo zkusenost ?
e>  : Diky
e>
e> no ja som dost dlho pouzival framebuffer, ale IMHO sa velkost fontu neda
e> menit.... a 1024x768 je akurat tak na spodnej hranici pouzitelnosti, ked
no, da sa.. podla toho aky si clovek vyberie pri kompilacii kernelu. moj
oblubeny je 22bodovy zo sunovskych terminalov, to je pri 1024x768 o nieco viac
ako 80x25 znakov. ale nema slovencinu. tu ked nahodim z fontom lat2-16, tak je
to akurat, ako keby som mal textovych 132x50 cca.

(e)

E.U.R.O.:Electronic Unit Responsible for Observation       >http://hq.sk/~euro<