386 jako univarsalni PC

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Únor 1 07:54:32 CET 2001

Daniel MERC wrote:

> Ale kompletni odhlucneni pod hranici slysitelnosti od firmy MIRONET stoji
> 4 730 + 2 945 + 1 535 = 9 210,- Kc.

no ja som mal ohlucnene PC verzia home made ;)  v 386 masine robi hluk
len disk a ventilator v zdroji.

ventilator v zdroji:
pokial nevyuzivate viac ako 50% vykonu zdroja tak staci vymontovat
ventilator. pri vedsej zatazi (pocitac sa obcas sam esetne treba zvysit
vetranie case i zdroja (viac dierok) ale treba mysliet aj nato ze tam
bude vela prachu takze dierky zalepit nejakym filtrom (nejaka priedusna
latka) a niekedi staci zvedsit chladiaci vykon rebier v zdroji a to budt
zvedsenim povrchu (nieco dalsie ktomu prisrobujete), vymenou za vedsie
ci len cernenie.

a disk:
tu sa moc robit neda pruzne ho uchytit. a mozno este zabalit do niecoho
co tlmy zvuk ale potom je zase problem z chladenim :(

ja som takto uz par pocitacou utichol.

--
Preco pri kocovine boli hlava?
Pretoze zive mozkove bunky kopu hrobceky pre svoje mrtve.

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.