386 jako univarsalni PC

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Čtvrtek Únor 1 11:18:09 CET 2001

azeleny na csas.cz wrote:
> konstrukce periferii (predstavoval jsem si RS232 prevdonikem dat na 468 --
> mam sbernici, muzu pripojit vice zarizeni, muzu tahnout vodice dal...),
> jenze nevim, jak se tvori potrebne periferie - v podstate bych traba zacal

Pro vlastni barak a poteseni si bastlim neco podobnyho. RS485, ovladani,
mereni, regulace...

> teplotnim cidlem - analogova cast je mi jasna, SW cast taky, ale co si posit
> s tim, ze dostanu nakonec napeti v formatu BCD (prevod teplota -> napeti, SW
> prevod dle charakteristiky cidla) a co dal?
> Jaky svab se pouziva, abych mohl toto napeti z toho serial portu precist a
> jak se adresuji jednotliva zarizeni na te sbernici... velika neznama.
>
> Pokud ma nekdo namety, tak budu rad za kazdou radu, nejlepsi bybyl priklad
> neceho jiz podobneho, pripadne i s oblsuhou serioveho portu, takhle hluboko
> jsem se v Linuxu s programovanim jeste nepokousel dostat.

Neco malo uz mam (protokol, kom. daemona, monitor, HW radic sbernice),
jak cas dovoli, tak s tim pomalu pokracuju.

Do konference odpovidam jen proto, kdyby se chytl jeste nekdo dalsi.
Jinak pripadne pokracovani uz by melo byt mimo.

  TomM