Cestina v KDE

Pavel Houdek p.houdek na seznam.cz
Čtvrtek Únor 1 18:21:58 CET 2001

Dobry den
Omlouvam se, ze vstupuji do vyreseneho tematu, ale mam zrovna velmi podobne
problemy...

Dne čt  1. únor 2001 16:26 jste napsal(a):
> [...]

  Trivialni to dle mne rozhodne neni, pocesteni KDE 1.0 mi pomoci balicku
skcz-slink a minimalnich uprav XF86Config trvalo (nez jsem procetl Howto a
prispevky v archivu) cca 3 dny, cestina chodila bez problemu.
  Nyni se s KDE 2.0 "babram" uz vicemene 4 tyden a stale se nedostavuje
kyzeny vysledek...

> To zafungovalo. Diky.

  Bohuzel tak tomu neni u mne:-(  Ovsem to ze na plose mam misto Kos Ko? mohu
ozelet...
  Nicmene pokud tedy pouzivate KDE 2.0 mohli byste mi prosim poradit zdali je
v mem XF86Configu nejaka krpa a pokud neni staci mi tedy nejaky tip kam
umistit resp. do jakeho souboru  (pri spousteni KDE)  prikaz setxkbmap
-symbols atd... (to jedine mi totiz chodi) A nebo jakym jinym zpusobem lze
uchodit ceskou klavesnici (escrz... s hacky)... Uz si s tim opravdu nevim
rady... Vsechno bych mel mit nastavene spravne (locales, fonty, mapy
klavesnice, jazyk, stat i kodovani....)

Dekuji za pripadne odpovedi
Pavel Houdek
p.houdek na seznam.cz

Tady je vypis keyboard sekce v mem XF86Configu:

Section "Keyboard"
   Protocol        "Standard"
   XkbRules        "xfree86"
   XkbModel        "pc102"
   XkbLayout       "cz"                          <-at sem napisu "us" nebo
                                                          "cs" vysledek stejny
   XkbKeymap       "czsk(us_cz_qwertz)" <-i jenom s "us_cz_qwertz" nic
#   XkbCompact      "group_led"             <-Tady s tim to nechodilo vubec
   XkbOptions      "grp:shift_toggle"     <-Stejne tak nelze prepinat nicim
                                                      jinym nez kliknutim mysi
#
EndSection