Cestina v KDE

Pátek Únor 2 10:05:37 CET 2001

p.houdek na seznam.cz (Pavel Houdek) writes:

>   Nyni se s KDE 2.0 "babram" uz vicemene 4 tyden a stale se nedostavuje
> kyzeny vysledek...

Zrejme zalezi na distribuci. Cestinu v praci nepouzivam, ale musel
jsem nainstalovat pocestenou verzi Linuxu pro naprosteho laika. V
konferenci je spousta prispevku o tom, ze lide precetli czech-howto, a
ze to nepomohlo, tak jsem si myslel, ze si take prectu czech-howto, a
ze to nepomuze. Skutecnost byla uplne jina:

- Instalace SuSE Linux 7.0 probihala od zacatku v cestine
- Upgrade na KDE 2.0.1 z RPM byl snadny
- V Control Center jsem nastavil, ze dany uzivatel bude pouzivat
  iso8859-2
- V KTerminalu jsem nastavil Unicode. To byla jedina vec, ktera mi
  neprisla jako prirozena.
- V Control Center jsem pridal prepinac klavesnice.
- V KMailu jsem nastavil znakovou sadu iso8859-2
- Nainstaloval jsem pocestenou verzi StarOffice 5.2.

S pocitacem jsem pracoval asi tyden a na zadne zavazne problemy jsem
nenarazil.

Samozrejme existuji aplikace, ktere cesky neumi, ale pokud se uzivatel
omezi na KDE 2.x, tak to s cestinou spatne neni.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR