Mirror RedHatu v CR

Tomáš Knaifl tomas.knaifl na logos.cz
Pátek Únor 2 11:47:59 CET 2001

cesky sunsite je vubec posledni mesice nejaky divny...cas od casu
nektere adresare uplne cele zmizi, pak zase pri pokusu o vstup do
nektereho adresare hlasi access denied... nekolikrat v rozmezi tak dva
mesice jsem se snazil stahnout ISO miage RedHatu a Slackware a zniceho
nic to spadlo, do adresaru slackwaru se nedalo dostat (access denied)
nebo uplne zmizely (RedHat)...

na linux.cz se bohuzel nedostanu, protoze nase firma neni schopna si
udelat reverzni zaznam do DNS a ftp me tam proste nepusti...

TomasK

ftp.redhat.com. Mam za to, ze se zrcadli kazdy den, ne ?