Mirror RedHatu v CR

David Toman dtoman na aapf.cz
Pátek Únor 2 13:03:27 CET 2001

Já se na ftp.linux.cz sice dostanu, ale trvá to dost dlouho, asi 2-3 minuty. Je
pravda, že sedím na pevné lince za nějakým komerčním firewallem (který
mimochodem nepovoluje reget ani site ), ale ostatní ftp servery mají odezvu
maximálně 10 vteřin. Ovšem po přihlášení na ftp.linux.cz už k žádnému zpoždění
nedochází. DNS mám snad v pořádku, alespoň doufám :-)

D.T.

--
This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBS Management      tel.   : +420 19 7734935
ABN AMRO Penzijni fond, a.s.     fax    : +420 19 7733290
Tylova 57              GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic     e-mail : dtoman na aapf.cz