bezpecnost redhat-u 6.2

michal.kutnohorsky na asp1000.com michal.kutnohorsky na asp1000.com
Pátek Únor 2 15:19:06 CET 2001

ahoj,

s linuxem nedelam moc dloouho, asi tri mesice. v bezpecnosti linuxu se zatim
moc nevyznam, mam redhat 6.2, jadro 2.2.14-5.0
de o to, ze mi tedka nedavno hacknul nekdo moji masinu a smazal po sobe logy
a nechal tam bezet nejakej proces, kterej kdyz sem zabil, tak se znovu
spustil, zrejme nejaky "backdoor", tudiz sem zmenil hesla atd...odstranil
proces ...

ale jak se proti tomu nejak branit, co povolit, co zakazat, jaky programky
pouzivat pro hlidani serveru, bezpecnosti...
na serveru sem zakazal vsechno krome ssh a seruceftp a vstup na server sem
povolil jenom ze 2 ip a to zmoji domaci a z ip z prace

potrebuju jenom trosku nalkopnout, abych vedel po jakym programku sahnout
atd, nebo nejaky manualky, proste popostric spravnym smerem :-)

diky kutny