Mirror RedHatu v CR

Roskanuk Michal Michal.Roskanuk na merlin.cz
Pátek Únor 2 15:18:37 CET 2001

>    Napodobne, jsem za firewalem s NATem, adresy, pod kterymi me
> ftp.linux.cz vidi jsou v reversni DNS a i presto to trva ty
> 2-3 minuty, jak pisete. Ostatne, s ftp.muni.cz (=ftp.linux.cz)
> jsem mel problemy uz mockrat predtim. Vzdycky, kdyz jsem si
> stezoval, tak ze me Yenya udelal ignoranta, ktery DNS nerozumi
> a ma ji spatne nastavenou... Je to zkratka uz aspon 2 roky setrvaly stav.
>    Kdyby sunsite.mff.cuni.cz nemel kazdou chvili problemy, tak bych na
> muni v zivote nesel.

No nevim, kdyz se pokusim o spojeni a sleduju cvrkot, tak vidim, ze
ftp.linux.cz se tvrdosijne snazi o spojeni s mym identd (tcp/113),
a to i tehdy, kdyz jako odpoved dostava REJECT. Chm. No ale zkusi
to 6x a pak me pusti, rozhodne to nejsou 3 min. Tedy aspon kdyz jsem
to ted zkusil, ja si jinak pro data chodim obvykle primo ke zdroji
nebo na mirrory okolo. Z .cz mirroru (sunsite) uz jsem 2x vypalil CD
z image tak, ze vypadalo dobre vcetne TOC, ale uvnitr bylo shnily ;-).

Mike