offtopic: xml fop

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pátek Únor 2 17:04:44 CET 2001

Tomas Kudlac wrote:

> skusam utilitku fop z apache xml projektu. Podarilo sa to niekomu
> rozchodit aby to generovalo pdf dokumenty z dlznami a makcenmi?
> Niektore pismenka mi idu a namiesto inych napise "#". Podhadzujem mu
> sobor kodovany utf-8.

Poslední verze FOPu, kterou jsem zkoušel měla pro fonty mapování jen z
ISO latin 1. Některá písmena používaná v českých a slovenských textech
není FOP schopen bez úprav vysázet. S češtinou nemá problémy PassiveTeX,
což je FO procesor využívající jako jádro TeX.

BTW: Pro dotazy ohladně XML existuje skupina cz.comp.lang.xml

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka na kosek.cz
  http://www.kosek.cz