Apache, virtual web

lubo lubovpost na pobox.sk
Pátek Únor 2 23:07:48 CET 2001

> soubory, ktery si chces prohlize, at uz je t opres Netscape nebo IEx, lynx a
> td.. musi mit prava pro prohlizeni/cteni/
> napr. index.html musi mit nejmene prava r--r--r--

Uz je aj IE pre linux? Inak ten moj virt. web bezi iba u mna doma.
Dik za pomoc z tym ftp, uz to ide, nemal som nainst. dany balik.
Mne sa o bezpecnost nejedna, ale o funkcnost - vselijake logy/spravanie
sa, to ma zaujima(ssh, ssl, ... - zatial este nie) Tie subory, adresare
su viditelne/citatelne kazdym:
(adresare su drwxr-xr-x, subory vsetky minimalne -r--r--r--) to bolo
ako prve. Nejde to stale - HTTP 1.1/403 Forbidden.
Toto mam tiez v httpd.conf:
User nobody
Group nobody
Options Indexes
- co tomu chyba?

Nemohol by mi niekto poslat funkcny httpd.conf? Urcite tam je len
daka mala zaludnost.

> Neni zac a jinak RTFM - read the fuck manual, cili CTI MANUALY

X-O
P. S. V. P. U.
http://www.pobox.sk/