Stahnuti a upload souboru pres FTP

Sobota Únor 3 20:35:12 CET 2001

On Fri, 2 Feb 2001, Martin Koníček wrote:

> Mam k dispozici ssh konto apotreboval bych stahnout webove stranky
> pomoci ftp do zadaneho adresare (cely ftp server--->adresar\cely ftp
> server) a pak to zase zapsat na jiny ftp server. Vse nejlepe pomoci
> ssh skriptu a jen prikazu ftp. Servery nepodporuji fxp!

ncftpget -R ftp://stroj.nekde.cz/nejaky/adresar

ncftpput -R stroj.jinde.cz /kam/to/strcit .

> Budu rad, kdyz nekdo napisete skript, ci kompletni popis jak to
> udelat. Neco typu slysel jsem o tomhle softu radsi ani neposilejte,
> jsem zacatecnik.

A takhle abych Vas vodil vsude za rucicku byste nechtel? Kupte si knizku,
kde se popisuje bash (prikazovy interpret). Vse najdete take v LDP (Linux
Documentation Project), ktery vysel i v cestine od nakladatelstvi
ComputerPress. K dispozici jsou i PDF s celou knihou, treba na adrese:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-cz/7.0/disks/disk2/doc/LDP/
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/metalab.unc.edu/docs/

Na druhem URL si prohlednete zejmena adresare HOWTO a linux-doc-project,
protoze zde najdete novejsi dokumenty, nez jsou prelozene v te knize LDP
(ma 1000 stran a stoji asi 800,- Kc).

--
                        Milan Kerslager